Pia-Maria

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Pia-Maria - 11 november 2010 19:15

 Fick en fråga ang mina vinterskor.

Jag köpte mina för 890 :-. Nypris oftast är 1200:-

 

Finns på intersport.

 

Hade dom hela förra vintern, och ni vet ju hur vintern var, även om jag var ute med barn, i skog, eller skottade fram bilarna, så var fötterna varma och torra.

 

lägger in en bild på dom just jag har:

 

Pelle är en riktig märkesbög, om jag får säga så om honom.

han har använt Merell`s märke i flera år och aldrig varit missnöjd.

 

han som sa att jag skulle köpa dessa, och han har ett par likadan oxo!

 

Rekommenderar dom starkt.

 

Även GoreTex i dom oxo!

 

Var bara tvungen att göra reklam för

dom :-)

 

Hoppas du köper dom Sandra :-)

 

 

Av Pia-Maria - 11 november 2010 18:16

  Insåg i e.m att nu är det sista kvällen ensam hemma.

För imorgon kommer ju älsklingen hem.

 

Jag ska ju jobba hela lååånga dagen. Hinner nog bara hem, duscha och fixa iordning lite så kommer snyggingen hem :-)

 

Nu är alla barnen duschade i a f. Jag ska med ta en snabbdusch!!

 

sen är det Biggest Loser!!! NICE!

 

Tack gode gud att Svarta laget vann invägningen igår!

Hoppas dom slår ut dom blå nu framöver. Ni som följer det vet vad jag pratar om!

 

Idag fick Alfred sin svampbob fyrkant`s dress hem!

 

Jättefin och han blev jättenöjd!

KUL!

 

Idag fick jag allt ta o skena till Intersport och köpa mig ett par nya merell skor. Är ju inte dom billigaste direkt, men vet att dom är kanon bra. Är ju dom jag saknar från förra året. :-(

 

Men i af , nu har jag ett par vinterskor i a f !

 

Nu dax för min stund i duschen!!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards