Pia-Maria

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Pia-Maria - 16 november 2010 17:01

 

Känner mig som världens sämsta mamma/sambo !! 

 

Varför orkar jag inte mer? 

 

Har inte ätit en matbit idag, inte orkat gjort någonting. 

I stort sett har jag legat i soffan hela dagen! 

 

Orkar inte tänka nått positivt, hur jag än försöker så är det bara skit allting just nu! 

 

Jag och P är aldrig oense, men nu tog det väl fart

det med :-( 

 

Känner mig så dålig som blir oense med P.

 

Men jag vet inte hur allting blev så fel :-(

 

 

Pelle är ju min stora kärlek.

 

Hoppas detta ordnar sig snart

 

 

Av Pia-Maria - 16 november 2010 13:44

  Jag känner mig helt borta.

Just nu är jag nog den elakaste egoistiska person som finns.

 

Sen Pelle kom hem så har vi missförstått varandra totalt, pratat om varandra, och den som missförstår mest det är jag.

 

Jag får inget o funka.

 

Värdelös på o laga mat, tvätten den ligger på hög, Pepe understimulerad, Barnen smutsiga & rastlösa.

Har inte storstädat sen jag vet inte när. I a f inte under dessa 5 v.

 

Barnen de bara tjaffsar, e som ett jävla eko hela tiden.

 

Jag vet varken ut eller in. Var är jag mitt i allt detta?

 

Får hem en slutkörd karl och jag är vansinnig på hans jävla bolag som inte kan ge dom ledigt.

 

Efter denna vecka har vi inte en enda dag ledigt tillsammans närmsta 2 veckorna.

Kul va.

 

Känns som jag bara vill ge upp.

 

Dom dagarna jag är ledig, ja då är det utv-samtal med barnen...öppet hus,

 

sen ska vi inte glömma en sak till!

 

JULFAN kommer ju oxo!

Med allt det som innebär!

 

Nepp kanske ska skita i allt och bara åka iväg!

 

Näe, nu e jag trött på ALLT!

Då menar jag ALLT!

 

Har ingen jävla förståelse för någon annan!

Fy fan för allt!

 

Ska gå och glo lite på snabeldraken och se om han kan göra jobbet själv,

 

take it or leave it!

 

Av Pia-Maria - 16 november 2010 07:47

 Ja du... nu tycker jag Alfred bör klara gå på wc så nu åkte blöjan igår och nu kör vi kalsonger.

Gick bra hela kvällen igår och jag har märkt innan att Alfred är torr om nätterna och brukar ropa på morgonen att han vill kissa i pottan och då kommer det massor!

Så inatt var han torr, kissade på pottan.

 

Men gick ca 30 min så var det nr 2 i kalsongen, men what the fuck... så är det ju.

 

Så nu kör vi på idag med kalsonger så får vi se!

 

Men han var ju blöjfri hela mallorca resan!

Hur lustigt e inte det då?

Sa till när han ville kissa och nr 2 varje gång.

hände 2 olyckor på hela resan!

Helt otroligt!

Så vi fick med oss massor blöjor hem vilket jag inte hade räknat med!

 

Idag fick jag skämmas.

Skulle skicka ett gulligt morgonsms till Pelle, men med grus i ögonen så skickade jag det till en ov-kollega som hade sms mej igår och frågade om jag ville jobba som ov snart.

Upptäckte det nyss så jag fick skicka ett förlåt sms till honom ,men han fick sig nog ett gott skratt på morgonen i a f !

 

Fy så pinsamt!

 

idag jobbar min älskling igen. Men han slutar ju kl 5 så det e ju skönt!

I a f lite tidigare!

 

Igår var jag " snälla" flickvännen/sambon/fästmö igen... eller jag tyckte väl snarare att det är min plikt.

 

Tydligen när Pelle har varit borta så har något blött hamnat på hans tangentbord. Vilket inte är något billigt skit han har.

upptäckte det när han kom hem. Jag har ingen aning om vad som har hänt, men enda förklaringen är ju att barnen har någon inblanding i det hela. För jag har inte ens startat hans dator.

Pelle tyckte ju det var skitsamma, han hade ju ett gammalt tangenbord liggandes men jag tyckte att han spelar ju med sitt så han behöver ju det som han har. Och med nya Call of Duty Black Ops så förstår jag om han vill ha sitt fina tangenbord.

 

Så igår köpte jag ett nytt åt honom.

Det var nästan så han blev sur för han ville köpa ett själv, men jag tyckte att är det nu så att det kan vara ungarna så är det min plånbok som ska drabbas. Inte hans!

 

Detta är ett riktigt bra tangentbord.

Det är platt, med bakgrundsbelysta knappar så man ser dom i mörkret.

Mjuka sköna tangenter o allt!

Rekomenderar det starkt!

 

idag har jag ont i halsen!

Skit oxo!

 

Igår var jag hos min vän Linda och hämtade lite av mina beställningar!

Hämtade bland annat vattenkulor. Man låter som svälla i vatten, och sen så har man dom istället för blomjord. Så efter ca 2 v så gör man om proceduren. Så behöver man inte vattna blommorna :-)

Riktigt fina!!! 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards