Pia-Maria

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Pia-Maria - 10 november 2010 11:48

 Nu har jag & Alfred varit ute i snön.

jag fick allt ta mina gummistövlar så kallt om fossingarna var det :-(

Men Alfred var så varmklädd så han var ju nöjd!

 

Pepe han körde fullt ös ute. Han verkligen älskar snön.

 

Så nu är han rätt trött så nu får han sova ett par timmar.

 

Ska fixa en sak i mammas trädgård så pepe kan springa lös där. Blir lite lättare o aktivera honom då.

 

Har tagit bort snön på bilarna så nu ska jag in o tanka bilarna snart.

 

Orkade inte tanka igår och det får jag lida för idag :-(

 

Barnen kommer ju hem sen vartefter.

 

Grattis Malin på födelsedagen!

Av Pia-Maria - 10 november 2010 07:36

 Vaknade jag upp till.

Och inte vilken dag som helst!

 

En dag närmare att älsklingen kommer hem!

 

Idag fick jag en mysmorgon med barnen.

 

vi gick upp kl 6 för då gick Pepe larmet :-)

Han var kissnödig.

 

Då gick vi allihoppa upp.

 

Ida o jag styrde lite tillsammans och Alfred satt o såg på tv. Äntligen kunde han sitta i lugn o ro.

 

Pontus spelade på sitt ps2.

 

Fick en lugn morgon. händer inte ofta.

 

Idag är jag o Alfred hemma.

 

Vet inte riktigt vad jag ska göra.

 

Måste i a f städa, funderar på om jag ska byta sängkläder.

 

Blir i a f o ta allt i lugnt tempo.

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards