Pia-Maria

Alla inlägg under april 2011

Av Pia-Maria - 3 april 2011 10:20

 Nu hr jag sett filmen:

En sommar med Göran.


Det roliga man hade sett på trailer, var väl den enda roliga i filmen.

Är lite besviken på den, men nu har man i a f sett den.


Dax att skicka tillbaka filmerna.


Har ju sett Marmaduke oxo.

En barnfilm.


Men den var kass!!!


Tyckte inte alls den var bra och verkar inte som ungarna heller tyckte det var bra.


Jag väntar i a f tills Cars 2 kommer ut.


Och sen så hoppas jag att

Bourne 4 kommer...


Me like !!!


Idag skulle jag ju ha jobbat, men fick ju fripass...


Så jag e ju ledig idag oxo...och mån-tis...


Känns lustigt detta :-)


Är ju varmt ute så jag ska gå ut en sväng snart med grabbarna.


Ida e redan ute.


Idag stack Pepe efter våran katt en sväng, men när han kom tillbaka sprang han rätt in i grannens staket så han blev rätt snopen så han satt en stund innan han kom.

Men han blödde inget och verkar inte ha blivit skadad heller.


Dax att resa sig ur soffan.

Har ju spenderat hela f.m där.




Av Pia-Maria - 2 april 2011 17:10

 Idag har vi varit iväg på 2 st kalas.

Först min syster som fyller 40 år, och sen till min brors svärföräldrad.

Brorsan och hans familj bor ju annars i gtbg, men dom brukar komma hemmåt ofta ;-)


Så nu hade dom kalas för Anton 7 år och Amanda 3 år.

Så himla kul!!!!


En massa paket och sen så fick Pontus sitt paket från dom!


Ninja Lego, fatta inte riktigt vad det var, men något var det.

hi hi.

Huvudsaken var att Pontus vet var det är.


Fick världens surprice på kalaset.


Ska bli faster igen.


Dom ska ha barn nr 3 i Oktober!


Me Like!!!


Riktigt oväntat och riktigt kul!!!


Nu är Ida iväg och jag o grabbarna ser på Marmaduke.


fått hem film från Lovefilm.


Våran ps3 funkar ju när det vill verkar det som :-(

Men fick igång den ikväll!


Så ikväll kanske man kan andra filmen.


En sommar med göran!


Idag tog jag med Ida ut till ladgården hos Syrran.


Titta där ida till höger, vilka söta kalvar.


Åhhh sa Ida.


Ohh titta där till vänster sa jag sen, där låg en skitstor tjur precis bredvid henne.


Dra åt skogen vad rädd hon blev.


Lyfte fan från marken.


hahaha


Gjorde sen samma procedur med Alfred.


Han sket nästan i byxorna när han fick se tjuren. Och då låg tjuren ned.


hahah...


huvudet var ju större än alfred.


Sen när jag kom hem så tog jag med Alfred till baksidan så han fick springa av sig i trädgården.


Riktigt nice...


Duktig hund!!!



Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards