Pia-Maria

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Pia-Maria - 15 november 2011 17:04

 Efter jag lade ut förra inlägget så letade jag fram presentkortena och så hade vi över 500 :- kvar.

Så då åkte vi in till maxihuset och gick in på Servera.

Vi hittade då dessa ursnygga kaffemuggarna


Vi köpte 2 st svart, 2 röda och 2 limegröna.


Var riktigt snygga!


Hittade även detta som blir att köpa



Ett knivblock med tillhörande 3 st knivar.

599:-

så det var ju inte så farligt dyrt


Fanns massor i märket BODUM


Efter vi varit där åkte jag på utv-samtal med Pontus och allt var bra. Riktigt duktigt på matte är han.


Sen när jag ställde mej och gjorde pannkakor till hela familjen, som då tar en evighet, så fick Pelle så bråttom in och posta några paket.


jaja, tänkte jag.. åk då....


Så kom han hem med ett paket till mig!!!



detta är en ficklampa med kanter så den kan man använda i självförsvar också.

Är riktigt hård och gör något skitont o få ett slag av.


Gillar inte riktigt att gå från jobbet ensam om kvällarna :-(


Så världens bästa make köpte denna åt mej :-)





Av Pia-Maria - 15 november 2011 11:09

 Idag är en sån hemmadag igen.

Alfred är ledig från dagis, Ida & pontus är i skolan.

om 1½ år så är Alfred också i skolan.

Då är vi helt ensamma hemma.

Tiden går sååå fort :-)


Idag är jag feberfri, men ack vilket blåmärke jag har fått på höften. Efter mitt bälte på jobbet.

Gör riktigt ont så undrar om det hjälper om man köper sånt gel som är som alvedon typ.

Kan knappt sitta och allt gör ont.

Skulle vilja gå näck typ.


Snart är det dax för utvecklingsamtal. Se vad vi kommer fram till då.


Är shoppingsugen idag. Vet inte vad jag ska köpa, men bara shopping sugen.


Vi har ju en påse som vi har börjat lägga nya saker som vi har köpt till nya huset. Se hur full den blir innan huset blir klart:-)


Längtar till den dagen när dom sätter igång här hemma. Då man verkligen får se hur det går till .-)


nu dax och rota bland presentkorten vi har....

kanske kan shoppa något ändå :-)



Ovido - Quiz & Flashcards