Pia-Maria

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Pia-Maria - 19 november 2011 16:22

 Äntligen är jag på benen igen. Har varit uppe nästan hela dagen och inte sovit middag idag.

Torsdag & Fredag var jag helt säng - soffliggandes.

Så idag har jag ätit 1 macka, lite mat med familjen, druckit cola och ska snart inta lördagsgodiset.

Ser ljuset i denna tunnel !!!


Nackdelen är ju att vågen stannade på 46 kg!


Så kom nu julen så ska vi äta upp oss igen :-)


Idag beställde vi en julklapp till Alfred från Ebay.

Julklapp nr 2. Går segt i år.

Vet i fasiken vad vi ska göra....eller köpa...

Har ju ingen julkänsla eller nått sånt och då blir det inget roligt att köpa julklappar.

Men jag hoppas det kommer snart.


Nu ska jag tassa ned till soffan och se om man kan hitta någon film eller dyl.


Av Pia-Maria - 19 november 2011 10:58

 Kategorin korkaste mamman vinner jag och för att vinna det ska du inte skicka med barnen pengar på disco , mer än vad inträdet var.


vi fick lapp från skolan och där stod det inget om att popcorn o dyl kostade.

Annars brukar det ju stå

läsk 5:-

eller liknande.

Så ida & pontus kom hem jättebesvikna, och speciellt på mig som inte hade skickat med pengar till sånt.


Kände mig riktigt ledsen för deras skull.

Hädanefter får dom alltid med sig pengar.


Idag är det första dagen på 3 dagar som jag är på fötter.

Har varit riktigt sjuk och Pelle har fått skött allting här hemma.

Men än så länge har jag fått i mig 1 macka!

Det är stort!!!!


Hoppas jag e så pass pigg att jag orkar följa med Ida på tävling imorgon!



Ovido - Quiz & Flashcards