Pia-Maria

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Pia-Maria - 23 november 2011 16:47

 Nu har man varit på utv-samtal med Ida.

Allt var bra förutom 1 sak.

Matematiken.

Hon har glömt matteboken flera ggr, vilket inte vi har fått information om.

Och nu låg hon efter.

och imorgon har hon diagnos på gångertabellen 3 & 4.

Vilken inte kommer att gå bra :-(


Men nu kommer hon få träna extra på matten.


men Pontus däremot har ju svårt för bokstäver och läsning. Men matten, den är inga problem. :-)


Så dom har svårt för olika saker!


Idag har jag,Pelle & alfred varit på shoppingrunda.

¨Handlade lite julklappar, men inget jag kan nämna här pgr av läskunnig dotter.


Och jag fick inte i mig mat tillräckligt fort så jag blev riktigt grinig vid lunch :-(

Stackars Pelle.


Imorgon ska vi äntligen åka och fixa våra grejer på banken!

Ska bli så skönt o börja ändra o få konton som det ska vara framöver.



Ovido - Quiz & Flashcards