Pia-Maria

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Pia-Maria - 7 mars 2011 13:18

  Nu har vi varit inne och fixat allt som behövdes.

 

köpte presenter, grattiskort och sen lite annat ;-)

 

Har fått en avi att jag har paket o hämta ut.

SPÄNNANDE ;-)

 

Blir att småplocka lite här hemma, har ju fullt upp imorgon ;-)

'

 

Av Pia-Maria - 7 mars 2011 08:19

  Ja då är äntligen min långvecka över och jag sitter med en mycket trött kropp och försöker stressa ned :-)

 

Igår var nog den första roliga arbetsdagen på jobbet på mycket länge.

Skönt att man kan se något solsken i allt mörker !!!

 

Igår när jag skulle åka till jobbet så hade pappa åkt bara några sekunder före mig till sitt jobb.

 

På gamla övägen precis innan sjukhuset/trafikljusen så såg jag pappas bil stå parkerad med varningsblinkersen på vid sidan och pappa påväg ur bilen, jag stannade bakom och såg då en bil som hade voltat ut på en åker.

 

Vi sprang ut till bilen , men förardörren var öppen och ingen i bilen.

Hjärtat stannade ett kort tag när jag såg en bilbarnstol i baksätet men den var TOM som tur var .

 

Pappa ringde lite samtal och Polisen kom till platsen.

 

Helt otroligt , inte en droppe blod såg jag och ändå var bilen totalt kvaddad.

 

Det är ju en 90 km/h väg, vet ju inte hur fort bilen har kört, men fort har den i a f kört.

 

Imorgon fyller ju våran stora kille 7 år!!!

Vad fort tiden går!

 

Tänkte att min kompis Elin skulle ploppa ut sin tjejja imorgon så vi har samma datum på våra barn :-)

Eller vad säger du Elin.

Blir väl perfekt på internationella kvinnodagen ;-)

 

Idag ska jag o mamma iväg och shoppa presenter till Pontus, och imorgon hoppas vi ( Pelle ) att vi kan hämta nya bilen :-)

 

NICE!!!!

 

Nu dax att fixa iordning sig.

 

Pelles bil ska få duscha idag ;-)

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards