Pia-Maria

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Pia-Maria - 16 mars 2011 13:17

  Det ser så skönt ut ute, men är så kallt.

Skulle vilja vara ute, men känner mig alldeles för lat för att klöä mig varmt o ge mig ut.

Fick nog efter Maxihuset besöket på f.m , frös som attans så det blir inget mer med att frysa idag.

 

Sitter med min morgonrock i soffan och bara anser mig lat ;-)

 

Alfred har lekt med sitt lego i flera timmar.

Har 2  st legokillar i a f ;-)

 

Idag börjar äntligen Grey`s Anatomys.

Det tycker jag är BRA!!!!

 

Idag fick jag ett fint halsband på posten!

 

   

Är lika fint som på bilden!

 

Snart kommer dom andra babblingarna hem...

Har saknat dom idag.

Är jobbigt o köra långvecka.

Missar mkt tid med familjen då!!!!!

 

Nu är Pepe inne i sån så otroligt trevlig period. 

TROTSÅLDERN/Tonårsåldern

 

Fy fan... har just nu e hund till salu.

 

Skäller på allt.

Pissar på allt

Lever rövare tamefan hela tiden.

jag e slut när man har honom.

 

Men ändå så är han så mysig när han vill ;-)

 

 Nu ska jag laga lite lasagn

 

Av Pia-Maria - 16 mars 2011 07:49

  Nu mellanlandar jag lite innan jag tar tag i nya 36 tim på 3 dagar. Har ju precis avslutat 24 tim på 2 dagar.

Dessa långveckor är såååå tunga.

Idag känner jag mig helt j-vla paj.

Tunga ögonlock, blåsor i höger hand, skavsår på hälarna, och en hjärna som inte är vid sina sinnesfulla bruk överhuvutaget.

Där har ni mej.

 

På dessa 2 år har jag bara sett min älskling i uniform 1 gång.

Visst jag brukar tvätta den, ser ju likadan ut som min ( förutom företagsmärket)

Men igår körde Pelle lite extra på kvällen och kom hem i sin uniform.

 

I`m Love ;-)

 

Jag har jobbat i uniform i snart 10 år, är allmänt trött på den, men att få se sin egna hunk i den.

SNYGG!!!

SEXIG!!!

 

Mohahahah...

 

Men han var verkligen snygg i sin ;-)

 

Tur vi inte jobbar tillsammans för det hade aldrig funkat.

Jag hade fått haft en sån där haklapp med uppsamlingsfack för jag skulle dregla som f*n

 

Så Pelle.... du är såå snygg i den ;-)

 

Nu blir han säkert generad över vad jag skriver hi hi hi hi

 

Snart dax att åka in till maxi och hc för att byta Ida`s nya kläder som ar krympt och sen skaffa ett Telia abonemang till mamma.

Hon har ju telenor nu ,men vi andra kör med Telia så lika br att hon oxo gör det :-)

 

Får se vad vi kan hitta till lille mamma :-)

 

Alfred e ju hemma idag oxo. * myspys*

 

Dax att göra sig iordning...

 

See yoy later alligator

Myspys Alfred  

Ovido - Quiz & Flashcards