Pia-Maria

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Pia-Maria - 11 mars 2011 09:04

....Men huset kommer inte att bli städat i helgen när du jobbar.

jag orkar inte ;-)

 

Näe skämt o sido...

 

Har längtat så otroligt mkt efter denna helg.

 

Vill vara LEDIG ;-)

 

hi hi hi...

 

Mebn så tyvärr jobbar ju Pelle * skit oxo*

men han kommer ju hem tidigare än vad jag gör när jag jobbar. 

Så lite helgmys hinner vi med :-)

 

Nu e det fixat att Pelle byter schemarad så förhoppningsvis leder det till att vi får fler lediga dagar ihop !!!! 

UNDERBART!!!

 

Idag är vi lediga tillsammans så vi ska till banken och fixa ett konto och sen hämta ut ett paket som jag tror e till Pontus ;-)

 

Idag har vi haft Pepe lös i huset hela morgonen. 

Han har DAMP så han kan inte vara lös jämnt, men nu verkar det funka bättre. 

 

Måste ju funka tills efter vi har byggt för annars så har vi ingestans att göra av Pepe. 

 

Fick höra av en person att borderterrier är " ensamhund" .Tyr sig bara till 1 husse/matte.

Men det stämmer inte på våran bordis i a f.

Socialare hund får man leta efter.

Han älskar både matte/husse/mormor/morfar och alla andra vuxna människor.

Och så kommer vi till barnen.

Dom älskar han mer.

Han leker jämnt med dom och myser och bara är så underbar emot dom.

När han ska försöka ta en leksak från ett barns hand så verkligen försöker han att inte bita/nafsa i handen.

 

Men nu e han ju tonåring så han e så DAMPIG.

Gahhhh...en 3-års trots och en DAMP-hund.

 

Någon som vill byta en stund ??? 

 

hihihi

 

En annan rolig sak är ju att jag har sålt så mkt varor på tradera!!

 

ME LIKE!!!

 

Nu ska jag upp och pussa på den snyggaste killen som finns!!!

 

Min SAMBO!!!

 

    

Ovido - Quiz & Flashcards