Pia-Maria

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Pia-Maria - 13 mars 2011 14:21

  fy på mig själv

Nu har jag handlat massor på Ebay.

Det mesta är ju redan " sålt" men ändå :-)

dom där dinousarieäggen som är suddigum. Dom är populära!

Ska nog ha en framme sen när vi har renoverat. i sovrummet hahaha.... näe skoja Pelle, men blir ju i a f i grabbarnas rum...

 

Har över 10 st ägg som kommer hemmåt snart .-)

Me Like!

 

Vad jag är godis sugen nu.

Se om jag hittar något i skåpet :-)

 

 

Av Pia-Maria - 13 mars 2011 09:23

  Alltså igår... slog jag nog rekord :-)

Var vaken till kl 1.

när jag skulle lägga mig efter nyheterna så fastnade jag i en film som hette Heart ???? på kanal 5.

Tyvärr missade jag slutet så jag e nyfiken på hur det gick...

 

Men idag..jag känner mig bakfull. Fast jag inte druckit en droppe alkohol.

Bara en massa cola :-)

 

Nu springer det omkring en röd spiderman, en svart spiderman och en blondin i nattlinne.

 

Det är barnaskaran i detta hus :-)

 

jag måste ta tag i lite hushållsgöra idag så inte Pelle har en massa imorgon när han e ledig.

Han har ju jobbat hela helgen så han ska inte behöva slita imorgon.

 

Förut när ja var ute med Pepe i trädgården så kom det ut en lirare ;-)

 

En Alfred med shorts o t-shirt.

Nu e det sommar !!!!

 

hahaha.......

 

Idag ska jag posta en del traderapaket..

 

Måste lägga ut star wars klockorna oxo på tradera.

 

Har lite o göra med alla saker :-)

 

Kikar ni på mina annonser?

;-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards