Pia-Maria

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Pia-Maria - 5 juni 2013 19:02

Idag hade jag bokat provkörning av en Audi A4. Men igår kväll satt jag och Pelle och kikade på söderbergs hemsida.

Fick då upp den bilen jag har reserverat på Audi nu :-)

Blev ingen provkörning av A4 utan blev direkt sno åt sig min nya pärla och fick tillåtelse att dra ut på en liten längre tripp :-)


Det är denna lilla sportbil som kommer hem till mig förhoppningsvis nästa vecka :-)


       

En Audi A1 Sportsback med turbomotor :-)

en 2012 som gått 1300 mil.


Hade ALLT och lite till som jag vill ha i min bil.

Både jag och Pelle var lite nervösa att denna mindre bil inte skulle leva upp till våra rätt så höga förväntningar på körstandarden och att den inte är "plastig"

Den var mer än okey att köra på E4:an och stadstrafik.

Inredningen var både bra och var rätt för mig.


Pelle satt både bra fram och bak och kändes inte som den blir för liten.


Både jag och Pelle älskar orange och kunde fan inte hittat en bättre färg på bilen! Vi är tokförälskade i den båda två och känner att detta köp är så RÄTT!


Förhoppningsvis överförs mina pengar tills på torsdag då jag vill hämta den :-)


Efter över 6 månaders letande efter bil så bara fanns den där. Jag visste att nåndag kommer just den bilen som jag vill ha finnas, och det blev en Audi A1.

Den som väntar på något gott.....   :-)


Just nu är jag som ett barn som väntar på sin födelsedag..nu bara väntar jag på min nya bil !!!

Är dock bara reserverad då jag inte vill skriva på några papper innan jag har mina pengar på kontot!


Och för att förtydliga...

VI ÄR SÅ NÖJDA !!!!!!


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards