Pia-Maria

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Pia-Maria - 14 juni 2013 14:45

Hittade några gamla kort som jag tänkte dela med mig av. Tänkt att några få år kan gå så fort !!


 

Alfred när han fick vattenkoppor. Tycker han ser ut som en reklambild för det! Prickikorv!

 

Jag när jag väntade Alfred och hade nästan 3 månader kvar... ohh ja..jag var fet!

 

Här är det bara några veckor kvar med Alfred.... Jisses vad stor jag var!!!

Av Pia-Maria - 14 juni 2013 07:24

Igår var nog en rekord dag i överraskningar och rolig dag!


Började först med att det var skolavslutning i regnet för Ida & Pontus. Kallt som f*n och så träffade jag på Maria där. Vi bestämde oss för att äta pizza efteråt tillsammans med barnen.

När jag kom hem kollade jag kontot och vips så hade mina pengar äntligen överförts :-)

Men jag ville inte ringa och tjata på Audi så jag tänkte att jag får snällt vänta tills imorgon och hämta min bil :-(


Sen ringde mobilen. Var den andra försäljaren på Eksjöhus, Susanne. Hon hade en kund som inte riktigt kunde bestämma sig vilket hus de skulle bygga och undrade om vi ville våsat vårat hus. En kund som i stort sett är klar med att ska bygga, men som inte bestämt sig än. Vi har ju sagt att vi kan visa upp vårt hus för enskilda kunder, men ingen öppen visning. Detta ger ju betalt också :-)


Så på onsdag kommer dom och ska kolla :-)


SEn efter några minuter igen så ringer min försäljare på Audi och undrar om jag kan hämta bilen tidigt imorgon. Sa då till att jag fått pengarna så då fick jag hämta den på en gång :-)

Höll på att spricka så stolt var jag över lilla bilen när han stod i leveranshallen. Kunde ALLA se att den var såld :-)

haha.....


Sen var det bara att packa nya bilen och åka på trevligt studenfirande hos min syster. Mycket god mat och fint anordnat! Var riktigt kul att träffa folket :-)


Idag är sista dagen Pelle jobbar så då fick han lov att ta bilen till jobbet ;-) Se vad han tycker om att köra gokarten hihi....


Idag kommer min bror med barn hit....

Trist med dåligt väder..... :-( 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards