Pia-Maria

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Pia-Maria - 6 juni 2013 20:04

Många undrar vad det är jag ser på om kvällarna som även innefattar Ross Kemp.

Ross Kemp är både skådespelare och journalist.

Han spelade huvudpersonen i Ultimate Force och som journalist har han spelat in om olika gäng som finns i världen. Det är det jag följer nu.


Något jag verkligen vill se är när han följer med brittiska soldater till Afghanistan. Detta är då HELT PÅ RIKTIGT!



Och det han har varit med som skådespelare är ju


Som ni ser på bilderna är då detta ingen jag följer för att han skulle vara snygg....Nej han är så jävla bra som journalist. Inget förfinande eller fjanterier. Allt är på riktigt och han går in för det!


Har önskat mej hela serien om när han var i Afghanistan till 30 års present. Blir lite att bita i för Pelle att hitta. Än så länge har jag inte hittat det i Sverige :-)


Men jag har FÖRBJUDIT honom att köpa tshirt och trosor med honom på som finns på Ebay!


Idag har vi haft en underbar dag tillsammans med Alfred. Var nere och lämnade Ida och Pontus till gusum och sedan åkte vi och shoppade lite tillsammans. Alfred var så lycklig att få vara tillsammans med oss själv och vi åt middag på Mirum och bara njöt av stunden med honom.


Dom adnra barnen kommer nog få det toppen i Gusum och hade massor inplanerat!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards