Pia-Maria

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Pia-Maria - 10 juni 2013 08:18

Åhhh vad jag har sett fram emot att denna underbara vecka ska starta... finns bara 1 tråkig sak som sker...


Det är både skolavslutning för barnen, studenten för systersonen, barndop och så hoppas jag kunna hämta min nya bil närmsta dagarna!!!!


Det tråkiga är att Pelle ska på utlandsjobb igen och blir borta ett tag. Kul för honom, mindre kul för oss som kommer sakna honom :-)

Men han är värd en liten resa.... kan han behöva för att ladda batterierna.


Så någon sugen på en riktigt brakfest på fredag eller lördag kväll? Är ju karlfri så grill och altan finns att tillgodose här hemma :-)

Blir nog att göra något roligt med barnen och förhoppningsvis har jag någon kompis som vill slå följe! Hör av er om ni inte har något att göra i helgen!!!


Nu dax att fortsätta med tvättberget! Jösses så fullt det var överallt! Men har vi båda jobbat helg så har den fått växa :-(

     

Jag är så jävla nöjd! Blev precis som jag i af tänkt mig och ser fram emot att se trädgården växa fram nu under årens lopp. Trädgård är ju något man inte kan göra klart på en gång. Men är så nöjd över att gräset tog sig! Var så nervös att inte vårat underlag skulle få gräsfröna att växa, men det gjorde det!!!!


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards