Pia-Maria

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2010

intressanta vändningar

Av Pia-Maria - 6 oktober 2010 13:28

undra om jag ska skriva detta inlägg.

 

Läser denna person fortfarande min blogg så får hon sanningen igen framförd av mig.

 

Att jag var en av dom som sa sanningen, berättade hur verkliga livet är.

Denna tjej kunde inte ta det alls.

 

Det blev årets största bråk från hennes sida.

 

jag ryckte bara på axlarna, och tyckte synd om henne.

 

Att skita i sina 3 barn, på alla sätt, visar på en så omognad.

 

att inte läsa klart grundskola, be alla andra att ta hand om sina egna barn och sen "skryta" med allt man både köper för pengar man har och inte har.

 

Har inte ens råd med mat, så man låter en närstående betala all mat till sin egna familj.

Borde man inte skämmas när man bara gnäller och talar skit om den personen sen?

 

Jag kan bara tänka tillbaka på min tid innan jag träffade Pelle.

Skulle aldrig vara otacksam mot någon av alla underbara människor som ställde upp och hjälpte mig, på alla sätt och vis, men jag tappade aldrig mitt ansvar som mamma.

Barnen var/'är mitt allt.

Vad som än hände!

 

Läser denna tjej`s blogg ännu, nu har hon tagit ut skilsmässa och ska plugga nu.

 

Man vet inte om man ska skratta eller gråta åt eländet, men det var jävligt skönt att säga sanningen till henne för ett par månader sen!

 

Kände att jag hellre tar att hon säger upp bekantskapen, än att jag håller käften och ser hur hon ljuger och behandlar andra personer så illa!

 

Men det verkar som jag inte var den enda som sa sanningen då, men återstår att se om hon läser blogger.

 

Jag hoppas det!

 

För jag är varken imponerad eller ledsen för den skit du har satt dig i!

 

Sånna personer får mig bara att må ännu bättre.

 

Jag är så stolt över det jag har gjort!

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia-Maria - 5 januari 2016 14:36

Idag börjar ridningen igen. Hoppas att denna termin går bättre än förra. Åkte av ett par ggr och inget kändes bra som jag gjorde. Men hoppas på en bra termin. Igår åkte jag och barnen skridskor. Alfred kämpade men tillslut klarade han ett helt v...

Av Pia-Maria - 3 januari 2016 18:33

Året hinner inte ens starta innan vi drabbats av en tråkig nyhet. En lärare på Prolympia omkommer i den hemska trafikolyckan i Katrineholm. Även hans föräldrar förolyckas. Det känns tråkigt för alla att behöva starta en termin så, båda för lärare ...

Av Pia-Maria - 1 januari 2016 17:39

Ja inte ska vi vara sämre än alla andra. Blev pizza och soffan idag. Imorgon kliver jag på och ska jobba dygn. Låter så långt att jobba dygn, men är det absolut bästa jag vet. Älskar jobbet och älskar att jobba. Tiden springer iväg när man är där :-)...

Av Pia-Maria - 1 januari 2016 12:12


Vilket nyår. Vi slog på stort detta nyår och 3 av 5 Pers sov vid tolvslaget ;-) Alfred vaknade av pangandet och kollade på raketerna med pelle. Vi andra sov som grisar. Jag somnade så tidigt så jag sov 12 tim. Vilket var skönt. Jag har jobbat 2 n...

Av Pia-Maria - 2 september 2015 08:41

Idag blir det första dagen som Ida ska få komma ut ur huset och få åka iväg. Igår var vi bara på sjukhuset, men idag har vi lovat henne en tur till en djuraffär och lunch ute. En perfekt grej att testa att hon orkar vara utanför huset inför skolstart...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards