Pia-Maria

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Pia-Maria - 13 augusti 2010 08:34

  Jag förstår inte.

När jag jobbar, även när jag går upp ur sängen så känner jag ingen värk i kroppen.

Jobbar på hela dagarna och sen hemma på kvällen så känner jag inget.

 

men de dagar jag är ledig, räcker med att vakna så har jag superont i kroppen. vissa dagar måste jag ta alvedon för jag knappt kan röra mig.  Värken sitter i sig hela dagarna :-(

 

Nacken har jag ju ständigt ont i. För antar att ingen har missat att jag har en whiplash skada efter krocken för 1 år sedan.

 

Idag kommer Maria med barnen hit. Var länge sedan vi umgicks. Ska bli kul!!!

 

Om exakt 2 v åker vi. Kan nog inte ens sluta tjta för så mycket längtar jag. Ska bli kul att få ge barnen en sån upplevelse. för både Ida och Pontus kommer ju minnas denna resa hela livet. För dom är ju så stora nu.

 

nu ska jag fixa lite här hemma.

 

Min älskade sambo är ju iväg och jobbar:-( och tyvärr hela helgen oxo :-(

 

Vet inte när jag hade en hel ledig helg tillsammans med barnen och inte Pelle/pappa är hemma.

 

Alfred har nog blivit pappa-gris här hemma .

För jösses vad han är pappig imellanåt.

 

Måste nog säga att Pelle är världens bästa sambo/pappa.

 

Han handlat, gör det jag ber honom om, och bäst utav allt.

Han är så perfekt ihop med barnen !!!

 

Och min mamma såklart också. Som gör världens jobb på e.m när jag jobbar!!!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards