Pia-Maria

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Pia-Maria - 21 augusti 2010 17:33

  Idag har vi hyrt film.

Barnen fick se " det regnar köttbullar"

 

och våran minns jag inte vad den hette, men den handlar om värdetransport i a f :-)

Bara kände att jag var tvungen att se den :-)

 

Idag bjöd pappa på mat.

Vi beställde Pizza och Kebab!

Gott!

Mysig lite sammankomst nu innan vi åker iväg!

 

Imorgon blir det att gå till jobbet! Nice .-(

 

Känner mig fruktansvärt seg!

 

Har lagt ut min gamla bil till försäljning på flera ställen på nätet.

Se om någon vill köpa den!

 

Hejsvejs!

Av Pia-Maria - 21 augusti 2010 12:25

  jajamensann.

 

Nu tröt mitt tålamod så nu åkte allt skit i Pontus rum.

Är så trött på att ha 3 stora lekbackar fulla med leksaker som ingen leker med utan bara häller ut överallt och samlar damm.

 

så nu har grabbarna 1 back dom delar på, en liten i garderoben med smålego.

Annars ingeting mer.

 

Dom leker ju inte med sakerna.

 

Kan ju inte ha en massa småskit på golvet när valpen kommer.

 

 

Dagens mat blev idag

 

Pastagratäng.

 

Något jag heller aldrig har lagat!

 

Får se om det blir gott!

 

tog tid att göra ia f.

 

Pappa ville så gärna ned till marknaden så det blir att åka ned en sväng.

 

Hörs sen!

Av Pia-Maria - 21 augusti 2010 08:38

  Igår tröttnade jag på att laga samma mat jämnt och vi som fortfarande har mycket kött kvar sen Skönero - köpet.

Så nu har jag börjat kolla i mina kokböcker efter mat tips och igår blev det en tacopaj.

Skäms över att berätta att jag har ladrig lagat paj förut :-(

Gott var det.

Ida var inte så förstjust i det faktiskt. Vilket jag trodde skulle falla henne i smaken.

Alfred älskade den istället :-)

 

Idag blir det något nytt från kokboken.

Kul o hitta på lite nytt! 

 

Idag vet jag inte om vi ska ned till Marknaden. Pappa brukar ju alltid vilja gå så vi får se!

 

Igår köpte jag en film. Inget jag kommer se på med glädje, men jag gillar ju "mordfilmer" så jag köpte faktiskt

 

 Skotten i Knutby 

Se om den är sevärd.

Följde ju hemskigheterna mycket på nyheterna, men nu vill jag även se hur dom fick ihop det i en film.

 

Imorgon går jag nog tillbaka till jobbet.

Känner mig bättre idag.

Fick världens lock för örat igår. Shiit vad jobbigt.

 

Låg och såg på filmen Greenzone

 

 

Var rätt okey.

 

Har man sett band of brothers så är det nog inte många som slår det :-)

 

Nu dax att ta tag lite i hemmet!

 

 

Och vad tycker ni om nya ändringarna då?

 

 

 

 

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards