Pia-Maria

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Pia-Maria - 23 augusti 2010 17:58

  Välkommen till min värld!

Precis som överskriften låter så har jag en svart tutte och barnarbete hemma!

 

Var ska vi börja.

 

Tror nog att barnarbetet är olagligt :-)

 

Ida ville klippa baksidan med gräsklippare och tjäna en liten peng.

 

Och det gjorde hon.

Medans hon gjorde det så åkte jag till frisören.

 

När jag kom hem så var hela tomten klippt.

Hon har gått och klippt hela gräsmattan.

Ni som varit här vet att det är en stor tomt!

 

Nu tjänade hon väl storkorvan :-)

 

När jag kom hem så påbörjade jag operation färga håret svart.

Stod där i min lilla BH och vips så klet en stor klick med svartfärg ned på tutten, fast jag vrålade på Pelle så blev det en FLÄCK!

 

Måtte den försvinna till Mallorca.

Tänk dig synen!

Black or White !

 

Idag började Pontus 6 års och det var ju mer än smidigt.

Nu har skolan kommit på att ändra om allting mot vad dom tidigare har haft så nu fattade man noll om hur orginationen ser ut på skolan.

Inget var planerat och även lärarna sa att det var KAOS.

 

Men men....huvudsaken är att dom är där för att Ida har ju i a f SKOLPLIKT ! * ni minns väl?? *

 

Imorgon åker dom både Buss in och hem båda två!

 

Nice!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards