Pia-Maria

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Pia-Maria - 24 augusti 2010 16:45

Gick och mötte mina barn vid busshållsplatsen.

Pontus hoppade ur bussen med världens största leende och var så glad efter dagens skoldag! 

Jag har nog aldrig sett honom så glad i hela mitt liv. 

Då kände jag hur glädjetårarna brände bakom ögonlocket! 

Längtade redan till skolan imorgon!  

 

 

Snart kommer min älskling från jobbet.

Och idag när jag läste NT såg jag ju att

Biggest Looser har börjat igen!

Mitt absoluta favoritprogram om nu Bob och Jillian är med i år också!

Det är ju dom som gör programmet!

 

Men med mitt nya schema så kommer jag missa en del program :-( SHIIIT!!!

Men jag får i a f se lite :-)

 

På fredag har jag bokat en lite träff med min kiropraktor.

Måste ju bli så värkfri som det bara går nu när vi ska åka.

Orkar verkligen inte ha jätteont när vi är iväg.

 

Idag har jag packat i stort sett alla mina och barnens kläder och dyl .

Bara sånna saker som vi måste använda som vi inte har packat.

Har verkligen snålat med att ta med saker.

Orkar inte bära i onödan.

 

Nepp dax att vila lite i soffan med mina kidz....

Av Pia-Maria - 24 augusti 2010 13:11

 Hur kan man missa att vi åker till Mallorca på fredag?

Tycker att jag har tjatat i snart 8 månader att vi ska åka.

Ändå får man läsa på FB att folk undrar om man ska få barn om x antal dagar eller om man ska flytta.

förstår inte, men men....

Får väl tjata lite till då :-)

 

Snart kommer Ida och Pontus med bussen hem!

känns faktiskt lite skönt att slippa åka in till stan för att hämta barnen.

 

Idag har jag och Alfred varit med mamma till babyproffsen och köpt en till bilbarnstol som hon ska ha i sin bil.

En skitsnygg och bra. En vändbar blev det.

Ett riktigt ordentligt nackstöd från sidorna ifall det smäller från sidan.

Känns inte alls bra att jag inte har en lika bra stol i min bil till alfred.

Känner mig nojjig sen efter krocken.

Vill inte att mina barn ska ha samma nackvärk som jag har varenda eviga sekund av sitt liv.

 

Nepp dax att göra något annat!

 

Av Pia-Maria - 24 augusti 2010 07:46

 Så sa min mamma när hon ringde nyss.

en hel Depression får jag när Alfred kliver på bussen om några år :-)

Hi hi hi

 

Kändes faktiskt lite lustigt att både Ida och Pontus gick iväg.

nu har man bara lille Alfred hemma.

 

Eventuellt ska vi åka iväg och handla en till bilstol.

Behöver en i varje bil, eftersom ibland hämtar Pelle och ibland mamma, och jag lämnar ju alltid barnen nu för tiden.

 

 

Har ju börjat använda min gratis Spotify jag fick av en kollega.

Börjar förstå varför folk tycker det är bra!!!!

Funderar på om jag ska betala 99:-/mån till att ha både på mobilen och datorn.

Men är det verkligen värt det priset??!!

Kan inte bestämma mig!

 

Fick inget svart tutte idag hahahahaha....

 

Nähe om man ska ta tag i detta med hemmet.

Måste börja leta fram alla kläder som ska med! 

 

see yoy later!!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards