Pia-Maria

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Pia-Maria - 14 augusti 2010 16:13

  Idag har timmarna bara krypit fram.

Har hunnit med så mycket, men ändå är klockan bara strax efter 4.

 

först var vi på maxi och handlade lite till kylskåpet.

Sen hemma så har jag bakat bullar och bröd.

Lagat mat,

städat ur kaffebryggare ordentligt.

 

Varit ute med barnen.

 

Och nu sitter man här med en ny film - Horton.

Barnen är trötta och sega, ingen av oss har något direkt ork till något.

 

känns som alla vi skulle kunna sova en timme eller nått :-)

 

Pelle jobbar ju.

 

Ida håller på och städar för fullt.

Hon ska ju tjäna ihop pengar till sin egna dator. Och jag kan lova er att hon kämpar för den.

 

Imorgon hade hon tänkt att hon ska fråga morfar vad hon ska göra för honom.

jag gör allt för morfar, som hon så fint själv säger.

För han är ju jätterik!!

öhhhh vilka drömmar :-)

 

 

Folk tycker ju att jag är tokig och vill planera saker o ting så tidigt, men fasiken så vet jag vad, Ida, Pontus, mina föräldrar ska få i julklapp!

Skönt, några mindre att tänka på sen :-)

 

Nu ska jag vila i soffan ett tag, medans filmen är på

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards