Pia-Maria

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Pia-Maria - 11 januari 2011 15:30

  Ja då har vi kommit till dagen då vi har ett svart streck.

 

Alfred har varit inne i Ida`s rum och hämtat en svart tuschpenna, och sen har han gått loss på hans egna rum.

 

Tack & lov om man kan se något sånt i det hela så har han bara hållt på o målat i ena hörnet, men fy fan!!

 

Som min mamma sa. Detta är något man går igenom med nästan alla barn i en viss ålder.

 

Så nu hoppas jag att vi har gjort vårat med Alfred.

 

Väntar så på älsklingen ska komma hem....

 

Känns som en evighet.

Nu ska jag jobba 2 dagar och då e Pelle ledig 2 dagar. 

Inte kul !!!

 

Vill ju vara hemma med hela familjen ju !

 

Idag fick jag hem 2 halsband från Ebay.

 

Finns på tradera under alias lillnutte

 

 

 

Av Pia-Maria - 11 januari 2011 08:16

   Igår låg jag och älsklingen och kollade på en bra film.

Minns inte vad den hette, men handlade om 2 gubbar som träffas på sjukhuset. Den ena är en utlänning och den andre Vit man och som äger sjukhuset de ligger på.

 

Båda två får bara ett par månader kvar att leva , båda hade cancer.

Han som äger sjukhuset är ju väldigt rik så dom två åker och gör de saker de drömt om.

 

Väldigt bra film. Rekomenderar den starkt.

 

Ska kolla upp vad filmen hette.

 

Ska gå med i Lovefilm oxo.

Väldigt många är nöjda med det så vi ska oxo testa!

 

Man vill ju se film nu när vardagsrummet är klart... mysigt med bioljud och mysig soffa!

 

Me like!!

 

Pelle ser väldigt mkt film nu.

Bruakr se en film när jag har lagt mig.

Vi har ju inte alls mkt gemensamm smak, en del filmer går bra.

 

Bournefilmerna och lite sånt, men mord får jag hålla för mig själv och hans overkliga filmer får han hålla för sig själv :-)

 

KRIGSFILMER är det som vi har mest gemensammt.

 

Pelle är så underbar.

 

Tittade på honom igår och jag verkligen älskar varje sekund med honom.

 

Imorse var barnen så underbart snälla.

Så skönt med en sådan morgon.

 

Nu ligger Alfred bredvid mig i soffan och kollar på Ice Age 3. Dinousarierfilmen :-)

Den är riktigt rolig.

 

Jag har ju köpt Alice i underlandet som jag tänkte se med barnen i helgen.

Ska bli mysigt.

 

Nu dax att fixa iordning sig lite och sen åka in o handla med mamma.


see you later alligator

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards