Pia-Maria

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Pia-Maria - 23 januari 2011 17:08

 Här kommer information om vattenkulorna jag säljer :

 

Lägg kulorna i en skål med vatten. Observera hur små de är!

 

Efter ca 4 tim är de stora och runda :-)

 

Du kan dekorera dom på många olika sätt. Använd dessa istället för blomjord.

Efter ca 2 v så är det dax att göra om proceduren.

Ta ur blomman, lägg kulorna i vatten och efter någon/några timmar är dom stora och runda igen.

 

Finns många olika färger att välja på. Jag har de flesta färgerna!

 

 

Jag säljer dom för 10 kr/påsen.

 

Hoppas att någon vill slippa vattna blommorna :-)

 

Både jag och mina vänner har fått fart på våra orkideer :-)

 

Av Pia-Maria - 23 januari 2011 16:53

 Nu börjar mina prylar säljas en efter en!

NICE!

 

Bäst att ta hem mer saker :-)

 

Har tagit en åt gången nu i början för jag vet ju inte riktigt vd som går åt, men en del har ju gått åt!

 

Ska bli kul o se vad Malin tycker om vattenkulorna jag har skickat upp!

 

Hoppas hon gör lite reklam för dom där upp hos sin vänner så kanske jag kan få lite sålt :-)

 

Kompisen Linda säljer ju vattenkulor på tradera så jag vill inte sälja där så hon får mindre kunder ;-)

 

Kanske finns någon annan sida man kan sälja på ??!!

 

Nu ska jag ta min febriga son och se på tv.

 

Pelle har ont i halsen, Alfred 39 graders feber och jag har fortfarande ont i halsen!

 

SICKET SKIT!

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards