Pia-Maria

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Pia-Maria - 19 januari 2011 17:43

  Tror jag blir galen snart...

 

Tror ni inte banken avbokade mötet imorgon och så får vi gå nästa vecka nån gång förhoppningsvis!

 

Tack för den!

 

Helt jävla omöjligt o få skriva på verkar det som!

 

Orkar snart inte bry mig mera.

 

Nu har jag skjutsat Ida till träningen och Pelle hämtar henne på vägen hem!

 

Idag sparkade jag mig själv i arslet och dammade o städade undervåningen.

 

Gjort mina 30 min idag i a f.

 

Har försökt hållt den tanken att varje dag när man är ledig att i a f 30 min ägna till någon form av städning.

 

Har inte lyckats hålla det jämnt, men idag har jag gjort det!

 

Ska snart duscha grabbarna.

Suck vilket tråkigt jobb ;-)

 

ikväll ska vi nog se en film.

 

22 Bullets!

 

 

Av Pia-Maria - 19 januari 2011 10:34

Nu ska jag vara ledig i 2 dagar, men är man mamma så är man inte ledig. 

 

idag ska jag till tandläkaren med Pontus. 

Är ju en tand mindre i munnen och lite annat gick ju sönder så det ska kollas upp nu.

 

imorgon är det bankmöte kl 10 och sen BUP kl 13. 

Sen ska Ida klippa sig på e.m och så är den dagen gjort. 

 

Sen har jag en lååånghelg att jobba :-( 

60 tim veckan är sååååå lång och sååå jobbig. 

 

Har inte mått speciellt bra dessa 2 dagar. 

Tur man har en underbar sambo som fixar allt åt en när man kommer hem. 

 

Dax att fixa det sista, sen åka..

 

Och när man kommer hem... så förhoppningsvis är brevlådan full av ebaybrev ;-)

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards