Pia-Maria

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Pia-Maria - 29 januari 2011 13:19

  Klockan är bara lunch slagen och nu sitter vi i soffan igen.

BOOOORING

stavas denna dag.

 

Alfred har tempat upp sig till 39,1 igen så han ligger i soffan igen.

 

Så nu ser grabbarna på tv....

 

Idag blev det i a f mat med onyttiga saker.

 

Fick ju en ide sen jag provade denna goding:

 

 

Så idag har vi ätit pannkakor med glass och så ville jag prova med chokladsås till.

 

 

riktigt gott!!!

 

Har ju försökt pilla i Alfred allt han har petat på bara för att han ska få i sig vätska och mat i magen.

 

Men i a f 1 pannkaka gick ned och sen glass.

Sen en massa cola.

Bättre än ingeting.

 

Jag hoppas febern ger med sig snart.

 

Gör ont i mitt mammahjärta när han är så sjuk!

 

Dax att nöta soffan lite till då !!

 

Av Pia-Maria - 29 januari 2011 08:34

   Igår fick jag i Alfred 1½ glas med Oboy så vi slapp åka in till barnavd.

 

idag ligger hans temp än så länge på 38,2 så vi får hoppas att nu är det en vändning på gång,

 

Igår var ju Ida på disco.

Hon har sagt ett tag att hon inte mår så bra, men hon ringde hem och bad oss hämta henne tidigare. Hon mådde inge bra sa hon.

Tempade henne och hamnade på över 39 !

Nice... nästa unge sjuk!

 

Idag hade hon inge feber, men får se hur hon mår under dagen!

 

Såklart fick ju Alfred näsblod i våran säng igår kväll så nu är det en del blodfläckar på våra ljusa sängkläder :-(

 

Nu är det Ice Age 3 igen på tv... det är en populär film här hemma!

 

Se vad man ska slå ihjäl dagen med idag....

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards