Pia-Maria

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Pia-Maria - 16 januari 2011 14:47

 Då min älskade vän / " släkting" Malin har för snart 1 år sedan  visat mig produkter från Mary Kay så blev jag ju fast i detta sen efteråt.

Använder produkterna dagligen och är supernöjd.

Nu sms hon skrev att jag skulle få testa mer. 

Sånt älskar jag ;-)

 

Då jag snart ska skicka upp " prover " som hon ska få testa från mig. 

Mina vattenkulor man har i blommorna. 

 

Bild och produktern visar jag i bloggen när jag har fått hem dom!! 

 

Hoppas hon kommer gilla dom som jag gör... !!! 

 

Idag åkte julkartongerna ut och nu ser hemmet ut som innan jul ;-) 

NICE!

 

På torsdag ska vi ju till banken och detta e ju spännande... 

 

Är så nyfiken!! 

 

Idag har varit ytterligare en seg dag... 

 

Gårdagens tacos räckte till en middag idag med!!! 

Gott!! 

 

Dax att klä på Alfred lite kläder o rasta av honom... 

 

 

Av Pia-Maria - 16 januari 2011 07:22

   Igår hade vi en riktig myslördag.

 

Vid lunch åkte vi in och handlade en massa till maten vi skulle ha.

Tacos.

Och massa annat gott gott.

 

Sen lagade vi mat och alla åt massor. JÖSSES!

 

Sen lade jag och ungarna och såg

Alice i Underlandet.

Vi köpte den för ett tag sedan men hade inte sett den.

 

Sen kom Pelle in som hade varit ute hela tiden och så såg vi barnfilmen

 " Dumma mej "

Riktigt bra barnfilm,

Rolig var den oxo! 

 

Sen så lade sig Alfred, Ida o Pontus låg o såg Rädda Willy på Idas tv och jag o Pelle låg här nere och såg filmen: .

Livet från den ljusa sida.

Så det blev 3 filmer igår så jag var riktigt trött i huvudet på kvällen.

 

Igår fick jag veta lite skvaller. 

Får hoppas detta kan leda till något bra för

oss ;-) 

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards