Pia-Maria

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Pia-Maria - 22 december 2011 08:57

 Nu när vi äntligen har flyttat mina kontot så börjar det tråkiga med att göra min bank sida till personlig.

Så idag betalades räkningar så då fick jag sitta och lägga in alla bank nr dit räkningarna ska gå. Så dom blir sparade till nästa månaden.


Och denna månad slår nog alla rekord.

Jag tror allt skit kom denna månad, skatten på bilen, Radiotjänst, ja allt sånt skit!

Tack en jul månad ;-)

Men det drabbar ju ingen fattig :-)


Men julklapparna är klara, maten blir köpt ikväll, jag jobbar imorgon och sen är det JULAFTON!


Som barnen väntar :-)


Igår blev jag riktigt ledsen.

Tror ni inte att jag har tappat min diamant igen?

Kommer reklamera ringen och köpa mig en slät istället.

Denna gång har jag inte jobbat med ringen utan varit mer försiktigt, men ändå klarar den inte att sitta kvar.

Så nu får det bli en likadan som förlovningsringen.

Känns riktigt trist i hjärtat då jag är nöjd med ringen utseendemässigt!


på tal om något positivt istället!

Min HTC

Så jävla nöjd är jag!


Kommer aldrig rekommendera en Iphone om någon frågar mig. Bara HTC!


Ska bara få ordning på alla kontakter.

Vilken RÖRA!



Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards