Pia-Maria

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Pia-Maria - 11 april 2012 09:49

 jag blir lite veckovild när jag inte jobbar mitt 5-2 schema. Nu fick jag ju vabba mån-tis och då blir det ju helt plötsligt över 1 vecka ledigt. Så nu ska jag ju köra helgen. Känns nästan lite skönt för jag kan inte gå hemma för länge.


Alfred mår bättre och bättre men nu har han fått hosta. Man hör att det gör ont när han hostar.

Men han får fortfarande smärtstillande och antibiotika.


Pratade med försäkringsbolaget så vi får lite pengar efter helgens sjukhusbesök. Alltid bra med försäkringar :-)


idag ska jag med Zeke till veterinären. 

Ta ett litet blodprov....


Igår så försvann mitt tålamod någonstans.

Kände att jag inte orkade något alls.

Tror det var att alla spänningar släppte efter helgens jobbiga grej. Tog hårt att se honom så sjuk :-(

Men tur att man är gift med tålamodets härskare :-)

Tycker han kan dela med sig lite av det....


 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards