Pia-Maria

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Pia-Maria - 12 april 2012 08:18

  Idag är en viktigt dag. Kan för många ses som obetydlig, men för mig / oss är det viktigt.

Vi ska till juristen idag och skriva testamente.

Det är alldeles för viktigt för att strunta i det.

Skulle någon av oss gå bort så klarar vi inte att behålla huset. Så nu ska allt sånt fixas så den andre alltid kan bo kvar med barnen.

Ska även till banken och fixa det sista med livförsäkring.

Är mycket som man bör ta tag i, som man egentligen vill tro " att sånt händer inte oss"

Men nu har vi garderat oss mot det värsta och det som är viktigt är att barnen får bo kvar i huset!

Resten är strunt samma!


Ska även passa på att se bebishönorna ( kycklingarna)

:-)


När vi gifte oss så fick vi i bröllopspresent av Pernilla & Micke en tur med ribbåt i Stockholms skärgård.

Den är nu bokat och klar och sker den

13 MAJ!


Helgen efter jag kommer hem från London!

Igår pratade jag och Pelle om barnens klädinköp.

Vi har inte köpt ett enda klädesplagg till barnen sen våran Lodnonresa.

De har fått kläder i julklapp o dyl, men inget köp utöver det.

Så det börjar bli dåligt med kläder i barnens lådor. Alfred har i stort sett växt ur allt, likaså Pontus. Vad de växer. Ida har inte drabbats lika hårt då hon tar min kläder i garderoben. Ibland när jag tittar på henne så får jag en känsla.vänta nu...är inte detta min tröja?

hahahaha......


Nu dax att fixa lite här hemma innan färden går till HC och handla present till kalas imorgon och sen ned till Gusum/Valdemarsvik.


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards