Pia-Maria

Direktlänk till inlägg 14 juni 2013

Vilken dag igår !!!

Av Pia-Maria - 14 juni 2013 07:24

Igår var nog en rekord dag i överraskningar och rolig dag!


Började först med att det var skolavslutning i regnet för Ida & Pontus. Kallt som f*n och så träffade jag på Maria där. Vi bestämde oss för att äta pizza efteråt tillsammans med barnen.

När jag kom hem kollade jag kontot och vips så hade mina pengar äntligen överförts :-)

Men jag ville inte ringa och tjata på Audi så jag tänkte att jag får snällt vänta tills imorgon och hämta min bil :-(


Sen ringde mobilen. Var den andra försäljaren på Eksjöhus, Susanne. Hon hade en kund som inte riktigt kunde bestämma sig vilket hus de skulle bygga och undrade om vi ville våsat vårat hus. En kund som i stort sett är klar med att ska bygga, men som inte bestämt sig än. Vi har ju sagt att vi kan visa upp vårt hus för enskilda kunder, men ingen öppen visning. Detta ger ju betalt också :-)


Så på onsdag kommer dom och ska kolla :-)


SEn efter några minuter igen så ringer min försäljare på Audi och undrar om jag kan hämta bilen tidigt imorgon. Sa då till att jag fått pengarna så då fick jag hämta den på en gång :-)

Höll på att spricka så stolt var jag över lilla bilen när han stod i leveranshallen. Kunde ALLA se att den var såld :-)

haha.....


Sen var det bara att packa nya bilen och åka på trevligt studenfirande hos min syster. Mycket god mat och fint anordnat! Var riktigt kul att träffa folket :-)


Idag är sista dagen Pelle jobbar så då fick han lov att ta bilen till jobbet ;-) Se vad han tycker om att köra gokarten hihi....


Idag kommer min bror med barn hit....

Trist med dåligt väder..... :-( 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia-Maria - 5 januari 2016 14:36

Idag börjar ridningen igen. Hoppas att denna termin går bättre än förra. Åkte av ett par ggr och inget kändes bra som jag gjorde. Men hoppas på en bra termin. Igår åkte jag och barnen skridskor. Alfred kämpade men tillslut klarade han ett helt v...

Av Pia-Maria - 3 januari 2016 18:33

Året hinner inte ens starta innan vi drabbats av en tråkig nyhet. En lärare på Prolympia omkommer i den hemska trafikolyckan i Katrineholm. Även hans föräldrar förolyckas. Det känns tråkigt för alla att behöva starta en termin så, båda för lärare ...

Av Pia-Maria - 1 januari 2016 17:39

Ja inte ska vi vara sämre än alla andra. Blev pizza och soffan idag. Imorgon kliver jag på och ska jobba dygn. Låter så långt att jobba dygn, men är det absolut bästa jag vet. Älskar jobbet och älskar att jobba. Tiden springer iväg när man är där :-)...

Av Pia-Maria - 1 januari 2016 12:12


Vilket nyår. Vi slog på stort detta nyår och 3 av 5 Pers sov vid tolvslaget ;-) Alfred vaknade av pangandet och kollade på raketerna med pelle. Vi andra sov som grisar. Jag somnade så tidigt så jag sov 12 tim. Vilket var skönt. Jag har jobbat 2 n...

Av Pia-Maria - 2 september 2015 08:41

Idag blir det första dagen som Ida ska få komma ut ur huset och få åka iväg. Igår var vi bara på sjukhuset, men idag har vi lovat henne en tur till en djuraffär och lunch ute. En perfekt grej att testa att hon orkar vara utanför huset inför skolstart...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards