Pia-Maria

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Pia-Maria - 5 augusti 2013 07:18

Som jag har längtat efter denna dag! Äntligen semester! Jag är så trött på att jobba och dessutom när det är bra väder. Så nu har jag tagit på mig shortsen för nu är det sommar :-)


Idag så ska jag först hämta pappa på jobbet och sen åka till vc med honom. Han ska ta sitt stick i fingret ( waran) och jag ska ha journalanteckningarna på Pontus. Kan ju ansöka om ersättning på hans fula ärr han fick efter hårssäcksinflammationen han fick för nått år sedan.


Igår när jag jobbade sista dagen så flög en fågel typ på mig. Landade bredvid mig. Så jag tog upp den. hahaha.

   


Hur söt får man vara då ?????


En mycket mindre rolig sag som hände i onsdags var att vi fick avliva Zeke :-)


 

12 år älskade hund. Gör fortfarande riktigt ont i mig.


Idag ska vi påbörja våra stora planer för festen. Vankas 70-års fest på lördag med många nära & kära.

23 pers. Måtte det vara uppehåll!


Helgen kommer att vara fullt uppbokat då gäster inkommer redan under Fredagen och stannar hela helgen. Att det kommer bli superkul !!!

Många har faktiskt knappt träffat varandra så många nya bekantskaper kommer att bindas, dock inga kärlekshistorier tack, för det kommer bara 1 singel dit! Resten är par !!! Men han går som min och Pelles husdjur så han kommer nog inte känna sig utanför. Pratar då om min kära kollega Thomas :-)


Nu ska jag surfa vidare för planering av festen!!


seee you later!!!!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards