Pia-Maria

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Pia-Maria - 11 augusti 2013 18:43

 


Var ju tvungen att ta ett kort tillsmammans med min kollega Thomas. Han jag kör nästan jämnt med på jobbet. Ja för att ett par det är vi ju ;-)

Skämt osidå... var tvungen att jävlas med folk på Facebook. Satt och kollade kortet nu å datorn och inser... att mina boobisar hänger ju nere på magen...


Kom 30 års hänget direkt eller?


Bara för att göra det ännu bättre så är Pelle den som tar kortet! hahaha

Av Pia-Maria - 11 augusti 2013 17:42

Nu har vår fest äntligen varit! Som vi har väntat på att få fira den!

Blev hur lyckad som helst! Alla verkar ha haft det så kul och festen höll på i 12 tim. Ja jag ljuger inte. :-)

03:30 lade vi oss :-)


En massa kort blev tagna men lägger inte upp några bilder på andra. Men ni får se lite kort av oss och av maten :-)


Hur ser man till att gästerna släpper på blygheten och hittar ett samtalsämne? För många kände ju inte varandra. Jo man köper Kama Sutra toalettpapper och så väntar man tills första gästen gått på toaletten. Ser hör man fnisset och sen kommer skratten och så är blygheten borta för sex..det skrattar ju nästan alla åt :-)


                               


Ja jag drack igår... tänkte slå till på min egna 30 års fest, men inser att det där med att dricka är inget för mig. Inte gott, Inge rolig yrsle och absolut inte roligt på morgonen!

Så nu blir det många år innan jag ens luktar på en flaska!


Innan 8 imorse var jag uppe och städade en hel del tills våra  6st gäster skulle vakna och äta frukost. Tänkte att dom skulle få slippa trängas bland allt som blev efter festen.


Fick jättefina presenter och hela allting var så perfekt! Trodde faktiskt inte att det skulle vara så kul som vi hade det!!


Och ja.. jag "vilade" lite i soffan med gästerna städade på altanen när vi skulle gå in för att fortsätta umgås inne :-)

hahaha..... 


Uppdatering å present blir när vi köpt grejer för alla presentkort vi fick :-)


Fick så otroligt mycket fint och det värmer i hjärtat av att se hur alla har styrt och fixat för att kunna fira oss. Med barnvakter, presenter och resor!


Tack till Malin som kom ned 1 dag innan och hjälpte oss med allt Guld värt att ha dig i mitt liv !

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards