Pia-Maria

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Pia-Maria - 8 augusti 2013 20:02

Idag har dagen verkligen sprungit fram. Vi har städat en hel del och har fortfarande en hel del kvar :-(


Mycket som ska fixas in i det sista med festen. Fick ångest över att vinet inte kommer att räcka så köpte 3 st bag in box till.. så räcker 21 liter vin måntro? till ca 15-16 pers?

Har även ca 9 plattor öl . 1 flaska whiskey 1 ½ flaska likör.

Både vitt och rött vin....

Mardröm om det tar slut :-(


Idag har vi även hunnit med en sväng till stan och hämtat ut Ida`s glasögon.



Ser lite stora ut på bilderna men inte i verkligheten.


Nu dax att ta tag i ett badrum att städa :-(

Av Pia-Maria - 8 augusti 2013 12:48

Det kan innebära massor av olika, självgod eller bara bäst :-)

Näe skämt o sidå...


På lördag brakar själva partyfesten igång. 70-års festen står på kalendern!


Vi bjöd 21 st. I semester tider och alla giftemål som sker så räknade inte jag med att alla skulle komma, men ack så fl jag hade..hela härliga 21 st kommer och alla i stort sett har erbjudit sig att hjälpa till. Hur gulliga är inte folk då?


Imorgon kommer Malin från Köping ned. Blir att Skicka in henne en dos energi och avslappnande så kör vi. Jag är sjukt taggad för detta.

6 st ska sova över till söndagen!


Med några av dom mest sociala människor jag känner som kommer på festen kan det ju inte bli mer än party & tokigheter!


Flaggas för regn men vi byggde tillräckligt stort för att alla ska få plats :-)


Pelle och jag städar imellan åt. JÖSSES vad skitigt det är :-(


Snodde denna bild från Malins Facebook. SKÅL då Malin. Denna pose ska du ha på lördag! :-)

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards