Pia-Maria

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Pia-Maria - 5 september 2010 19:53

  Ja nu har vi haft besök av våra föräldrar och vi fick lite presenter.

 

Vilket ingen av oss hade räknat med.

 

Av mina föräldrar fick vi presentkort på Cervera och av hans föräldrar fick vi pengar.

 

Så nu ska vi köpa en ny matservise.

 

Vi har ju f*n i mej inte tallrikar så det räcker när vi bjuder flera på mat så jag får alltid äta på liten tallrik.

Med andra ord så funkar ju inte det när man äter jul eller påskmat :-) hihihi

 

Så kollade vi på bilder från Mallorca vilket var uppskattat att se på tv`n. Var roligt!

 

Maten blev omtyckt.

älskar att laga mat tillsammans med Pelle. Vi kompleterar varandra så bra på så sätt.

 

Pelle har flera ggr pratar om filmen sällskapsresan när vi varit iväg. Jag kan faktiskt inte minnas att jag sett den så den klickade vi hem på www.cdon.com

 

 

Så den måste jag se sen i veckan!

 

Blev såklart en del andra filmer också. Kan ju inte låta bli :-)

 

Nepp nu ska jag inta tv-läge och se vad man kan mysa till för film ikväll!

 

 

Av Pia-Maria - 5 september 2010 11:50

  idag kommer våra föräldrar hit och äter mat och så ska vi visa korten från mallorca på tv. Pelle och jag kollade igår på tv och det var riktigt kul o se dom så stora :-)

 

nu på f.m har Pelle och jag städat och förberett lasagnen som vi ska ha till mat.

 

 

 

hejs svejs så länge

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards