Pia-Maria

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Pia-Maria - 16 september 2010 07:55

  Så seg min dator är. Vet inte vad det är med den, men trött är den. Kanske hösttrött?

För lite kaffe?

Får se om jag kan fixa till det sen ....

 

Idag fyller ju fasters minsta älskling 1 år!

Puss Axel!!!

 

Dom kommer hit i E.M och ska bli firade.

Lite mat o fika!

Blir bra!!

 

Nu är dom stora barnen iväg till skolan, jag och Alfred är kvar hemma.

Snart ska vi in och handla lite och tanka bilen.

 

Måste städa lite oxo :-(

BORiNG!!!

 

Pepe kan bara sammafattas i ett enda ord:

 

BUS!!!!

 

Har nog aldrig sett en valp vara så busig som han är!

 

Nu har han tyvärr lärt sig gå i trappen så nu är det ett jäkla skenande på honom!

 

Nu har Pelle åkt iväg och kommer hem söndag e.m

 

vilket då betyder att jag fick ta ledig 3 dagar, utan betalt.

Medans han var tvungen att åka.

Tycker det är SKITDÅLIGT att inte en annan kan få ersättning för att jag måste vara hemma. Har ju inget annat val.

Måste ju ta hand om barnen och vovven.

Hade han inte varit tvungen att åka så hade ju han varit hemma och jag jobbat!

 

Nepp dax att ge Pepe morgonmålet, ut på en prominix och sen städa.

 

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards