Pia-Maria

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Pia-Maria - 26 september 2010 13:53

 Nu har jag varit nere i Gusum och hämtat grabbarna grus.

 

Vi hann inte åka långt förrän jag hörde alfred`s snarkande stämma där bak.

Snarkade hela vägen hem.

Så nu får vi se när han somnar ikväll :-)

 

Nu har jag äntligen bestämt mig.

Har haft så svårt att bestämma mig.

 

Imorgon får Pelle åka och köpa en platt tv 22" med inbyggt DVD och digitalbox.

 

Den ska Pontus få ha i sitt rum.

Är inte så bra i Pontus rum just nu :-(

Är alldeles för trångt.

 

Nu dax för Pepe pink igen....

Av Pia-Maria - 26 september 2010 09:42

 Igår kväll fick vi våran efterlängtade barnfria kväll.

 

Pelle kom hem vid halv 7 då vi påbörjade laga mat,

Pepparbiff, potatis i ugn och vitlökssmör.

 

Sen kollade vi på Americas funniest homewideos.

 

Efter det så skulle vi se klart på 3:e och sista Bourne filmen som vi hade lite att se klart på.

 

Vad händer då?

 

Strax efter 21 somnade vi båda två och jag vaknade vid halv 4 och stängde av tv`n.

 

Ja det var våran barnfria kväll.

 

Men jag hade det underbart med min älskling. Så skönt att få några sekunder själva!

 

Nämnde ju inte igårdagens inlägg vad jag fick av Pelle.

 

Jag fick en Tens apparat.

 

Till mina onda muskler i nacken.

 

Hjälper otroligt mkt mot min värk.

 

 

Snart ska jag ned till Gusum och äta lunch och hämta mina grabbar!

 

Saknar dom.

 

Ida är iväg på träningsläger med klubben,

 

Kommer hem ikväll.

 

Nu har vi fått en massa tips av hundförarna på Pelle`s jobb så nu har vi tagit ett steg framåt vad det gäller hans bitande.

 

Så nu verkar den metoden funka.

 

Läser man på nätet så finns det så mkt fakta och den ena säger emot den andre, så då tyckte Pelle att vi pratar med dom som har haft många valpar och tränar sina hundar för jämnan.

Fick massor bra tips och historier om hur dom har haft det, så där ligger vi i lä i a f :-)

 

Skönt att höra att Pepe inte är så "farlig" i a f hi hi hi

 

Imorse när Pelle hade rastat honom så tog jag upp honom i sängen så sov i 3 tim till. Bredvid varandra med huvudena på kudden.

Världens mysigaste Pepe :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards