Pia-Maria

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Pia-Maria - 19 september 2010 08:48

 Man har ju hört om andra föräldrar, men nu verkar det som det är våran tur.

Imorse vaknade mitt mellanhjärta Pontus med 39,2 graders feber.

Min plutt.

 

När han gick på dagis var han överlycklig de få ggr han var sjuk så han fick vara hemma, men nu är han orolig att han måste vara hemma imorgon.

 

Stackarn....

 

men kul att han trivs i skolan i a f .

 

idag kommer Pelle hem.

Inte en dag för tidigt.

 

Sitter och kollar på resor.

Jag bara älskar att resa.

 

Vet inte vart jag vill resa, finns många ställen.

 

Cypern

Grekland

Maldiverna

London

Paris

 

och mycket mer!!!

 

Har ju varit 2 ggr på Kanarieöarna och 2 ggr på Mallorca.

 

Nu vill jag se lite nytt.

 

Se vad Pelle säger.

 

Men av olika anledningar går det ju inte att boka än på länge.

Blir så när vi har våra jobb, eller rättare sagt han har sitt jobb :-(

 

Önskar mina föräldrar hade haft något intresse för resor, men ingen av dom har varit på någon sån resa och är inte intresserade heller :-(

 

Vet inte vad jag ska slå ihjäl f.m med. Är så trött på allt, men jag har massor att göra egentligen.

 

Får se om jag får någon lust att göra något.

 

Imorgon ska jag besikta min lilla älskling Audi A3.

 

Så nu har jag bestämt mig att från och med imorgon ska jag lämna allt tråkigt som varit och bli den glada tjejjen jag har varit.

 

Den har varit försvunnen en tid nu.

 

Det kommer att komma en ny regel i detta hus.

 

varje dag ska det städas 30 min.

Hur var och när får man själv bestämma, men på 30 min hinner man mycket.

 

jag pallar inte att göra så mkt själv mera.

 

Och barnen måste verkligen lära sig hålla ordning.

Ida är såååå dålig på det.

 

Nepp om man ska gå ut med Pepe Bus en sväng till....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards