Pia-Maria

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Pia-Maria - 4 augusti 2011 16:44

 Nu sitter jag här inne medans solen är underbar där ute, men jag känner att jag behöver ta igen mig några minuter inne, innan jag går ut igen och njuter.


Idag har vi haft mycket trevligt besök.

Mina kollegor jenny & Lars.


Är ju inte kompisar, är ju "bara" kollegor. haha...så lustigt det blir när man ska presentera någon. Mina kollegor... öhhh de är väl lika mycket vänner som kollegor.

Fast jag tycker om dom lika mycket vare sig dom är kollegor eller kompisar :-)


Vi har ätit lunch, fikat och bara njutit i solen. Tilda & Alfred lekte väldigt bra på slutet så det var ju kul!

Pepe har fått sig ordentligt med motion idag.

Och det tackar vi för !! :-)


Pontus spelade fotboll ett tag med Lars och det var han sååå lycklig för :-)


Tror ni att kameran kom fram då? NÄE!

Shiit så dåligt gjort av mig.


Såå synd att inte Pelle var hemma.


När vi äntligen efter alla månader får till en träff.


Nu väntar jag på att Pelle ska komma hem någongång. om ca 2 tim.


Nu en fråga:


om man är riktigt irriterad på en sak, men vill inte låta det gå ut över sambon, man kan inte prata med " andra" om det, men ändå behöver få utlopp för sina känslor.

Vad gör man då?


Tror det går över, men fan när man väl stört sig på en sak så sitter det där.

Tror jag ska prata ut med Pepe.

Jag får inget svar, inga åsikter och någon som ändå glömmer bort vad jag har sagt efter en stund :-)


Lösningen tror ni?


Ska nog gå ned och ta ett snack med hunden, så kanske jag inte tänker på det mera.

Har gått ett par dagar så nu behöver jag avsluta det :-)


Nu ut till underbara solen och älska livet !

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards