Pia-Maria

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Pia-Maria - 26 augusti 2011 19:23

 Jag är så förvirrad. Vet inte alls hur jag ska tänka, hur jag ska känna, vad jag vill och inte vill.


Bygget gick ju som sagt vad åt helvete.


Förhandsvärderingen hamnade på 1,9. Alltså 200 000:- + efter man gjort en tillbyggnad och renovering för 1,3 milj.

Med andra ord, så blir det inget. Får ju aldrig igen dom pengarna hur vi än vrider och vänder på det.


Så nu håller vi på och kollar efter att bygga ett nytt hus framför vårat.

Måste nog även byta bank. Det känns inte bra allt som har hänt med Swedbank.


Men allt är riktigt rörigt nu så dax o släppa tankarna helt o hållet nu denna vecka och fokucera på Londonresan!


Men tips tas alltid emot !

Av Pia-Maria - 26 augusti 2011 10:24

 Igår brakade nog hela världen ihop ( kändes så för mig )

Krångligare blev ännu krångligare och jag blev sååå besviken!

Ingen mat i magen, mycket på jobbet, och så kan jag inte lösa världens alla problem på en gång, så då bröt jag ihop.

Irriterad som FAN

Arg som FAN

Ja jag var nog allt.


Kunde inte sova inatt.


Efter ett "litet" utbrott på cykeljäveln som skulle in i bilen ( observera att Pelle var ju såklart inräknad där )

Så när jag kom hem så bara kände jag att jag ORKAR INTE mer.

Bröt ihop, en mysig famn, en puss på pannan så känner jag mej ia f inte som världens sämsta människa, bara Sveriges sämsta.


Men det är väl så.

8 månaders planering som gick rakt ned i skiten, vi kom ingenstans.

50 000:- som vi inte har kunnat få någon nytta av :-( Vilket jävla SKIT!


Nu måste jag försöka hitta lite positivt tänkande, nu har vi ju ändå resan framför oss.

Åker ju om exakt 1 vecka.


Nu ska jag försöka ta en myshelg tillsammans med barnen och min karl ;-)


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards