Pia-Maria

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Pia-Maria - 25 augusti 2011 21:13

 Jahopp, nu kom jag till en gräns att nu åkte skiten i soppåsen.


jag har ingen motivation , ork eller lust till något längre.


Nu ärligt talat så skiter jag i allt som har med bygget att göra.


Denna branch måste ju tillhöra världens sämsta marknad.

Finns det någon ärligt ?


I a f jag skiter i det nu. Orkar inte med fler offerter, en massa jävla möten eller dyligt.

Man får ju ingeting av det tillbaka. Bara en massa skitsnack som inte stämmer i a f i slutänden.


Jag skiter i vad folk tycker.

Jag skiter i folks åsikter.


Nu skiter jag i allt.


Har redan gjort mej osams med flera stycken så livet är så roligt - INTE !


Alla kan så mycket. Vilket jävla skämt! Säger åt en hur man ska göra och inte göra. Är så jävla trött på det!


Nu finns det ingen dröm om bygge längre.

Skiter i att drömma om något längre!


Fy fan så trött jag är på ALLT!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards