Pia-Maria

Direktlänk till inlägg 22 april 2012

Husköp igen....

Av Pia-Maria - 22 april 2012 20:31

Vi får inte nog av att köpa och bygga hus så vi har köpt en friggebod från Jabo.

Ett knutförråd på 15 kvm.

Så den ska vi måla i samma färg som huset. Kommer att bli så fint !!!!



Eftersom vi river garaget och alla bodar så måste vi ha vårat skräp någonstans. Handen på hjärtat !

För har man egentligen något vettigt sparat ?


Men i och med att vi köper det så får vi merjobb här hemma. Vi måste såga ned ett träd till. Och denna vecka som kommer så är inte Pelle och jag lediga en enda dag tillsammans! SUCK!

Jag kan ju inte köra bilen med släpkärra ensam. Men jag kan fickparkera en Mercedes Benz Sprinter utan backkamera !





 

Så imorgon så åker Pelle till returpunkten med det skräpet som finns på. Så får jag fylla på den på onsdag och så är pappa snäll och kör åt mej på torsdag.

jag är totalt värdelös på att köra med släpkärra. Behöver nog övningsköra på söndagar som alla andra övningskörare gör hahahha


Så just nu har vi så fullt upp. Så jag ber om ursäkt om jag inte har så mycket tid just nu.


Har redan fruktansvärt dåligt samvete över att barnen kommer lite ikläm.


Om 2 veckor så åker jag till London och spräcker kontot till maxgräns hahaha!!!

Ska bli så kul att åka dit!

Shoppa Shoppa Shoppa !!!!!


Igår kväll så ville Pelle att vi skulle se en bra komedifilm.

BAKSMÄLLAN!


Så jävla rolig!

Var länge sedan jag skrattade så åt en film!

SEVÄRD!!!!


Så nu kommer det nog bli tyst ett tag i bloggen!





 
 
Malin

Malin

24 april 2012 21:34

Klart du fixar släpkärran :-) man måste inte backa runt krön och fickparkera. Kom igen nu fegis ;-)

http://www.skruttensmamma.blogg.se

 
Ingen bild

Pia-Maria

25 april 2012 08:09

Det går verkligen inte att köra, fråga Pelle ;-) Jag är duktig på att fylla den i a f så någon nytta av Pelle av mej hahahaha :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia-Maria - 5 januari 2016 14:36

Idag börjar ridningen igen. Hoppas att denna termin går bättre än förra. Åkte av ett par ggr och inget kändes bra som jag gjorde. Men hoppas på en bra termin. Igår åkte jag och barnen skridskor. Alfred kämpade men tillslut klarade han ett helt v...

Av Pia-Maria - 3 januari 2016 18:33

Året hinner inte ens starta innan vi drabbats av en tråkig nyhet. En lärare på Prolympia omkommer i den hemska trafikolyckan i Katrineholm. Även hans föräldrar förolyckas. Det känns tråkigt för alla att behöva starta en termin så, båda för lärare ...

Av Pia-Maria - 1 januari 2016 17:39

Ja inte ska vi vara sämre än alla andra. Blev pizza och soffan idag. Imorgon kliver jag på och ska jobba dygn. Låter så långt att jobba dygn, men är det absolut bästa jag vet. Älskar jobbet och älskar att jobba. Tiden springer iväg när man är där :-)...

Av Pia-Maria - 1 januari 2016 12:12


Vilket nyår. Vi slog på stort detta nyår och 3 av 5 Pers sov vid tolvslaget ;-) Alfred vaknade av pangandet och kollade på raketerna med pelle. Vi andra sov som grisar. Jag somnade så tidigt så jag sov 12 tim. Vilket var skönt. Jag har jobbat 2 n...

Av Pia-Maria - 2 september 2015 08:41

Idag blir det första dagen som Ida ska få komma ut ur huset och få åka iväg. Igår var vi bara på sjukhuset, men idag har vi lovat henne en tur till en djuraffär och lunch ute. En perfekt grej att testa att hon orkar vara utanför huset inför skolstart...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards