Pia-Maria

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Pia-Maria - 12 oktober 2009 19:24

Det märks att jag är hemma och är sjuk. Vad the fuck vad jag har suttit vid datorn idag och inte gjort mycket nytta.

Har massor jag skulle behöva göra men jag har inte gjort någon nytta. Gjort lite matlådor till oss, annars bara latat mig.


Pelle slutar sent idag. Längtar tills han kommer hem.

Idag uppkom lite nya "problem" for oss. Visste att dom skulle komma, men nu vet man inte hur man ska lösa det hela.

Är så svårt, och ALLA människor tycker olika om detta. Visst det viktigaste är vad jag och Pelle kommer överens om.


Blir nog mycket prat om det hela.


Pontus hjärtskärrande uttryck:


" Jag vill inte kalla Pelle för plastpappa, jag vill säga pappa, jag tycker om honom så mycket! "


 



Av Pia-Maria - 12 oktober 2009 16:41

Nu har man varit hos läkaren och nu har man fått 4 st olika mediciner utskrivet. Hade en infektion i livmodern. Så nu hoppas jag att jag blir frisk....


Pelle slutar sent idag så det är inget roligt att sitta här ensam :-(  


Grabbarna är riktigt trötta.


Ida-Maria ska iväg på sin brottningsträning strax.


Nu ska jag träna läsläxa med henne......


hejsvejs så länge

Av Pia-Maria - 12 oktober 2009 12:24

Om 1 timme ska jag till läkaren. Är nyfiken på vad dom kommer att säga.


Hade ett samtal med Annis förut...

roligt födelsenr Melker får:

091011

hi hi hi


Var och gluttade på barnkläder. Mysigt att gå på den avdelningen. Får ju köpa till 2 grabbar nu ;-)


känner 4 st som skulle få barn i Aug,Sept, Okt, Nov.


3 st har fått.

Axel 16 Sept

Noel 23 sept

Melker 11 Okt


Nu väntar vi bara på Hannas lille ska kika ut.


3 pojkar av 4 bebisar. Se om det kan komma en tjejja nu på slutet *ler*


Snart fyller ju min plutt 2 år. 17 Oktober. Min lilla älskling blir STOR!!!

Av Pia-Maria - 12 oktober 2009 08:10

Äntligen har Lilla Melker tittat ut!

Ann-Sofie och Christian har fått sin son!


GRATTIS!!!!



Igår hade vi 2 års kalas nere i brottningshallen. Var nästan alla i gruppen!

Var mycket trevligt och alla barnen sprang sig nog trötta.

När vi kom hem så gick Alfred direkt in och lade sig och sov i soffan 1 timme. Han var supertrött!


Idag skulle jag ha jobbat, men fick sjuka mig då jag har en envis infektion i magen. Försöker att få en id idag, har en bokat imorgon, men känner att jag måste komma in idag. Återstår att se om jag kommer in.


Pelle är i a f iväg och jobbar och är duktig.


Nu ska jag invänta mitt samtal jag väntar.


Hejsvejs

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards