Pia-Maria

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Pia-Maria - 27 oktober 2009 08:14

helt underbart.

Pelle sover, barnen är på dagis/frita. Är så skönt. Behöver verkligen några minuters lugn o ro. Har varit kaos nu i över 1 vecka.


Men nu är mamma hemma. SKÖNT!

Ont har hon fortfarande, men huvudsaken är att hon är bättre och är hemma nu.


Igår had ejag en helvetetsdag på jobbet. Slutade inte bättre med att jag hamnade i storbråk med Nattis - IGEN.


Dom vägrar ju ge mig inskolningstid. Fast att jag har plats på Nattis.

Tror att den tjejen som bråkar med mig, vet vem jag är. Första gången jag pratade med henne så var hon för jävligt och nu när jag ringde denna gång så var hon ännu värre. antingen har jag på något sätt gjort något i jobbet mot/för henne eller så har väl Erik gjort något bakom ryggen på mig. För jag har ingen aning om vem personen i fråga är. För Erik har ju styrt bakom ryggen på mig förut med dagispersonal ( smidigt - nej)


Så nu ska jag säga upp platsen och den personalen ska banne mig få skämmas för sitt beteende. Jävla brud.


Igår kväll blev jag hastigt sjuk, tror det berodde på att alla spänningar släppte.

Kramade den vita porslinsdelen i huset ;-)


Idag mår jag bra igen.....


Nu ska jag se framåt igen och ha det underbart tillsammans med Pelle. Vilken kille han är!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards