Pia-Maria

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Pia-Maria - 25 oktober 2009 16:42

Idag är jag en mycket stolt mamma.

Min "stora" älskling har ju brottats säsongens första tävling. De blev tyvärr bara 2 i hennes viktklass, men oj vilken kämpe till dotter jag har!


Ida hade vunnit om hon hade vetat precis hur hon skulle göra sina avslut på greppen, men så missade hon ett grepp pch hamna på rygg och då var matchen över. Men det var hon som bestämde i sin match. Var den som tog greppen. Kämpade som en galning!

Kan man bli mer än superstolt när sin flicka är så duktig ??!!


Jag var ju ingen bra mamma som skrek som en galning vid mattkanten. Min karriär som brottarmamma kommer att sluta med att jag blir utvisad ur hallen tillslut ;-) hi hi..


Jag är mer nervös när Ida brottas än när jag brottades själv.


Idag och alla andra dagar också, så är jag en mycket stolt mamma till Ida-Maria


Alfred var också med och han skötyte sig utmärkt. Gick jättebra!


Snälla Maria var barnvakt till Pontus så att han skulle kunna gå på sin kompis kalas. Så jag hann hämta honom ....


Så nu är jag helt slut.


Väntar på att min älskling ska komma hem.


Den mest underbaraste, finaste och snällaste som finns.


Älskar honom mer än jag någonsin kommer att kunna visa!


Blir en lååång dag imorgon.


Lämnar barnen 06:15 och pappa hämtar barnen 18:00.

Sen har Pelle barnen hemma tills jag kommer hem.


Förstår ni hur snälla pappa och pelle är som hämtar och tar hand om mina barn. !


helt otroligt!!!!


Älskar er alla!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards