Pia-Maria

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Pia-Maria - 31 oktober 2009 19:35

Jag undrar starkt. Är jag rätt mamma till Ida-Maria?

Hon och jag har verkligen kommit på kant med varandra. Vi är osams jämnt med varandra. Allt är kaos tillsammans med henne och jag vet varken ut eller in längre.

Idag pallar jag ur totalt och gick väldigt lågt i min diskussion med Ida-Maria. Vet inte vad jag ska säga imorgon till henne.

De jag har pratat med om problemet, vet inte heller vad de ska säga. Jag har inga råd att följa och allt superjobbigt.


Idag har hela familjen, varit bortbjudna på middag och jag har fått träffat Pelle`s syster + sambo för första gången. Mycket trevligt folk.

Det var mycket gott att äta inklusive efterätt och tillhörande fika, så man åkte ju inte därifrån med kurrande mage. Barnen åt som dom aldrig hade sett mat förut, men det uppskattades nog bara. ;-)


Barnen skötte sig utmärkt. Jag var supernervös inför att ta med sig 3 barn och träffa nytt folk med middag också, Men det gick så bra, så jag hoppas Pelle`s släkt godkänner mig *ler*


Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra.


Väntar svar från FL-tjejerna.


Idag är jag trött och Annis - Jag skyller på Kattfan! hahahahaha


 





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards