Pia-Maria

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Pia-Maria - 24 oktober 2009 14:46

Hade jag ens varit i närheten av att göra så dåligt jobb på mitt jobb så hade jag åkt ut med arslet först. Det vet jag!


Var och skulle klippa grabbarna idag. Jag hade ju sparat deras hår nu i flera månader för att dom skulle få ha en viss frisyr, och jag berättade precis hur dom skulle se ut när vi kom till frisören. Tror ni inte hon sätter saxen och klipper av Alfred allt hår??!! Hann inte ens reagera.

Nu gjorde hon den frisyren jag har gjort på grabbarna hela tiden, vilket jag kan göra själv. Och mycket bättre. Så nu måste jag fixa till Alfred för han blev verkligen dålig.


Blev så paff att jag inte ens kunde öppna käften och säga något. Så stum blev jag. Betalade och gick och kommer inte sätta min fot där igen! Så nu har jag ingen aning om vart jag ska gå! Mer oseriösare branch som denna får man nog leta efter. Gahhhh...........


Mamma har inte kommit hem ännu och imorgon har hon legat en vecka. Saknar henne massor. Vill ha hem henne nu!!!


Imorgon ska Maria vara barnvakt åt Pontus. Han ska på kalas så maria har honom fram tills dess. Så det är så snällt gjort av henne!!!


Jag,pappa,Ida och Alfred ska till Motala för Ida ska brottas hennes första tävling för säsongen! Nu är jag grumt nervös!!! Ska bli så kul!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards