Pia-Maria

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Pia-Maria - 14 oktober 2009 19:24

japs..nu har dagen kommit til ända så nu ligger alla mina älskade barn och ska sova. Det är i a f tyst i huset.

Pelle ligger i soffan , med mig framför sig.. skönt att halvligga med laptopen i knät.


Ligger och drömmer mig bort på resesidorna.  Är så sugen på att resa iväg.... Men drömma kan man ju alltid göra.


Ikväll blir det enbart sängläge. Fan ta dom jävla medicinerna att man ska må som man gör....


Nu ska jag ta mig lite onyttigt och trycka i mig...


hejsvejs!!!!!

Av Pia-Maria - 14 oktober 2009 09:41

Mår så illa av antibiotikan jag har fått mot infektionen.


Mår illa stundvis och får världens huvudvärk.


Igår var det föräldrarmöte, och det får jag faktiskt lov att säga fy vad folk är dåliga på att gå på föräldrarmöte.


Var hur lite folk som helst. Personalen hade lagt ned mycket arbete på att ändra hur föräldrarmötet skulle vara och även skrivit det på inbjudan att nu var det mera "fritt", men inte FAN kom det mer föräldrar.


På "våran" avdelning så var det ENDAST 3 föräldrar. Ena gick nästan direkt. Så jag och en till mamma var det.


hur har man ett vettigt möte på det då?


Tycker det är under ALL KRITIK att det ska få vara så här.


Personalen hade verkligen lagt ned energi och tid på att försöka lyckas denna gång, men all blev fiasko.


Led med personalen faktiskt.


Hoppas verkligen att dom skickar ut lapp nu till föräldrar att det blev som det blev.


om man räknar procent på alla som var så var det ca 25% av hur många som kunda ha kommit.


Jaja...nu ska jag sluta älta detta, men inte kul är man själv går och så får man inget "möte" att gå till.


Nu ska jag lägga mig ett tag. Illamåendet gör sig påmind.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards