Pia-Maria

Alla inlägg under augusti 2010

Av Pia-Maria - 1 augusti 2010 10:11

 Idag är jag helt slut.

Känner mej så sliten så jag finner inga ord för det.

 

Idag blir det en lugn hemmadag.

har gått och småpysslat lite i trädgården.

Tvättar och fixar till min långvecka.

kommer ju jobba 60 tim denna vecka som kommer.

Men veckan efter det blir det "bara" 24 tim.

så är det ju med 5-2 schema.

 

Ska försöka få något ordning med städ och tvätt de veckor jag jobbar 5 dagars. Kommer ju inte orka göra något då ju.

 

Snart kommer Pelle hem från att varit iväg med en kompis på F.M

 

Ikväll åker Ida till Gusum igen. Mamma ska kolla på hennes simskoleavslutning på Fredag och sen tar hon med sig Ida hem.

Ida har ju tagit guldfisken och den blå bojen också!

Duktig kicka!!

 

Idag döpte jag om mamma`s katt till KATTJÄVEL!

Hade öppet fönster i köket, stod med ryggen emot och drack lite grann.

Helt plötsligt så hoppar katten genom fönstret och jag trodde jag skulle skita på mig av rädsla för vad som for genom fönstret.

Vad är det för fel att gå in genom ytterdörren när den var öppen?

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards