Pia-Maria

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Pia-Maria - 7 juli 2011 19:15

 Nu har det väl ändå varit väldigt få kommentarer. Knappt en enda nu på sista tiden :-(


Idag har det varit full rulle idag !


På morgonen åkte vi allihoppa ned till sjön och jag, ida och pappa åkte ut med båten och tog upp nätet.

Fick 4 stora GÖS !!!


Sen åkte vi hem och Alfred blev kvar hemma med morfar så åkte vi andra i våran familj till Onoff. Där hade dom 25% på allt i butiken. Det är så jävla FARLIGT med sånna erbjudanden.

Tror ni vi gick tomhänt hem eller?

Näe då... rann iväg en bra bit över 1000:-

Sen handlade vi på citygross....


Sen har vi ätit och tvättat bilar.

Jag och ungarna åkte ut en sväng med båten och sen fick dom bada en liten stund också.


Idag krockade Alfred o Pontus när dom sprang.


och stackars stackars Alfred fick en sån pungträff av Pontus knä.

Han låg läääänge orörlig på gräsmattan och grät.

Och inget kan man göra :-(

Men sen kom han upp på fötter och lekte igen och jag hoppas jag kan bli farmor i framtiden :-)


Nu blir det sambomys :-)


Älskar dig Pelle. Mer o mer för varje dag!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards