Pia-Maria

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Pia-Maria - 15 juli 2011 20:15

 nu vill jag bara sova så jag kan få börja en ny dag.

för fy vilket dåligt humör jag har varit på idag och är fortfarande.


Började med att vi inkl grannen satte ihop släpvagnens överdel, och det gick ju bra. Bara Pelle som var tvungen att skala av det mesta av skinnet på knogen. USCH !!!


Sen började vi slänga på en massa skräp, och vi fick ihop nästan en full kärra.


Då skulle Pia lära sig köra med släpkärra.


köra rakt fram var inga problem, men när jag kom hem så skulle jag backa upp på uppfarten,

Efter att ha provat ca 10 ggr med Pelle som står och vinkar hur jag ska backa så går varenda jävla gång åt helvete.

Då kom mitt riktiga jävla humör fram.

Blev så JÄVLA ARG, Tog mitt jävla 15-pack med ägg som jag hade burit från affären, ställde biljäveln på gatan och gick in !

Hur JÄVLA SVÅRT SKA DET VARA ???


Jag har haft körkort i 10 år, kör stora Mercedes Sprinter bilar hur enkelt som helst, men att backa med släpkärra , där gick det åt helvete.

Hur FAN kan man ha tillstånd att köra med det i sitt körkort om det nu ska vara så svårt o backa?


Gick sedan över till mamma o skulle hämta grillen.

Då står Alfred på deras tomt, med söt stämma frågar han mig om jag inte kan backa bilen!

Åhhh vad jag fick bita mej i läppen att inte skrika i åt honom.

Gav istället min pappa ett ordentligt utlägg om hur fan det kan vara möjligt att ha detta i sitt körkort.

Skulle sedan ta min jävla grill, tappade förstås en underdel som gamla askan kommer i, över mina ben.


Då var jag ju tvungen att bli lite mera arg.


ställde sedan grilljäveln mitt på gräset. Tände på som fan och stod där och muttrade för mig själv


Då kommer pappa och frågar om vi kan lägga i nätet. DIREKT.

jaha...där står jag o eldar för fullt.


sa åt pappa att det börjar ju regna snart, men då viskade mamma lite fint i örat att jag kan nog behöva svalka av mej lite ;-)


Så pappa, jag och alfred lade i näten utan problem och så var maten nästan färdigt när vi kom hem igen.


men nu på kvällen har utbrott nr 3 kommit, blev oense med Pontus. Känns inte alls bra, men jag kan inte vara bra mamma jämna ( eller nästan aldrig )


Igår kväll började mitt dåliga humör.

Pelle och jag skulle spela Grand Turismo 5 på PS3.

Dom 3 ggr vi hann spela fick jag stryk alla 3 ggr av Pelle.

Då blev jag sååå sur så jag gick o lade mig.


Och Pelle... är ingen ursäkt att du har spelat GT mera än mig, jag har varit förälder längre än dig, men ändå är du bättre än mig.!!!


Så jag hoppas jag kan lugna mej snart för nu har jag varit på så dåligt humör i 2 dagar.

inget roligt för familjen och inget roligt för mig själv...

Vet inte varför jag tappat tålamodet så fort.


känner mej så värdelös.

Har högre förhoppningar om mig själv än att jag ska förlora varenda GT, kan inte ens backa bilen med släpkärra eller bära en jävla grilljävel över gården!


SUCK!


Men jag älskar

Pelle

Ida

Pontus

Alfred


över allt annat :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards